Biežāk Uzdotie Jautājumi
1. Kā veikt pasūtījumu?
a) Ieliekot izvēlētās preces no preču kataloga ''iepirkumu grozā'' un nospiežot pogu "Pasūtīt", veikt pasūtījumu mūsu mājas lapā ;
b) Zvanot pa telefona nr. +371 20 003 135 ;
c) Rakstot īsziņas veidā vai aizpildot "Kontaktu formu" sadaļā Kontakti, norādot ziņojuma ailē :
- izvēlētā produkta nosaukumu un daudzumu;
- vēlamo piegādes veidu (tos atradīsi sadaļā Piegāde );
- adresi, kurā vēlaties saņemt pasūtījumu;
- Jūsu telefona numuru.
Pēc pasūtījuma saņemšanas ar Jums sazināsies un vienosies par pasūtījuma izpildi.
Ja vēlaties saņemt un apskatīt produktu uz vietas (Kleistu ielā 39A, Rīgā vai Draudzības ielā 15, Bauskā), tad par to paziņot telefoniski.
2. Vai un kad es varu atbraukt apskatīt noliktavā esošās preces?
Jā, preces ir iespējams apskatīt noliktavā. Pirms apmeklējuma OBLIGĀTI ir jāsazinās telefoniski par preces pieejamību noliktavā un apmeklējuma laiku.
3. Kā iegādāties preces uz nomaksu?
Mēs esam sadarbības partneri Citadele banka, Lateko līzings, Aizdevums.lv, VIZIA un Inbank, kas sniedz aizdevumu preču iegādei fiziskām un juridiskām personām par izdevīgiem procentiem un aizdevuma atmaksas noteikumiem.
Aizdevumu ir viegli noformēt ar mūsu partneri Klix by Citadele, kas nodrošina ne tikai mūsdienīgu internetbankas maksājumu platformu, ar kuru var veikt apmaksu caur Smart-ID,, kodu kalkulatoru un MobileScan, bet arī aizdevuma noformēšanu.
Lai saņemtu aizdevumu, nepieciešams aizpildīt formu un ievadīt nepieciešamo informāciju par pasūtāmām precēm. To ir iespējams izdarīt sadaļā NOMAKSA vai arī pirms pasūtījuma apstiprināšanas izvēloties kā maksāšanas līdzekli: "Klix by Citadele". Lai noformētu aizdevumu caur šo platformu, nav obligāti jābūt klientam CItadele bankā.
4. Kāds ir piegādes laiks un cenas?
Vairāk par preču piegādi un cenām skatīt Piegāde sadaļā.
5. Vai ir iespējams izsekot sūtījuma statusam?
Jā. Kad prece tiks izsūtīta no noliktavas, preču rēķinam tiks pievienots sūtījuma izsekošanas kods (ja piegāde tiek veikta ar pārvadājumu firmām: DPD, Omniva, UPS, GLS vai Venipak), ar kura palīdzību ir iespējams izsekot sūtījuma statusu, kamēr sūtījums ir ceļā.
6. Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Pasūtījumu var atcelt pēc maksājuma veikšanas līdz nākamajai darba dienai, pirms paka nav bijusi nodota piegādes kurjeram un 14 dienu laikā no pakas iegūšanas savā īpašumā (ja prece tika pasūtīta ar piegādi).
Vairāk par Atteikuma tiesībām lasīt Noteikumi sadaļā.
7. Kāda ir atgriešanas politika, ja produkts man neatbilst vai ir bojāts?
Vairāk par komercgarantiju, atteikuma tiesībām un atgriešanas politiku lasīt Noteikumi sadaļā.
8. Kāda ir garantija uz produktiem?
Garantija attiecas uz visiem elektriskajiem skrejriteņiem, elektriskajiem velosipēdiem un elektriskiem monoriteņiem, kuri ir ievietoti e-skuteri.lv mājaslapā.
e-skuteri.lv izsniedz 2 gadu garantiju motoram, displejam, lādētājam, kontrolierim, braucamrīka karkasam u.tml.
Garantija netiek sniegta: bremžu sistēmai, riepām, dubļusargam, skrūvēm u.tml., kā arī detaļām, kas var būt sabojātas skūtera nepareizas izmantošanas dēļ.
Vairāk par komercgarantiju lasīt Noteikumi sadaļā.
9. Vai ir pieejams produktu detalizēts apraksts?
Noklikšķinot uz jūsu izvēlēto produktu, tiks norādīts attiecīgā modeļa apraksts, parametri, funkcijas, komplektācija un ieskats angļu valodā.
10. Kādi ir apmaksas opcijas?
Ir iespējams veikt apmaksu:
1. Skaidrā naudā:
a) Ar priekšapmaksu uz vietas;
b) Ar pēcapmaksu uz vietas (ja produkts ir uz vietas);
c) Ar pēcapmaksu (ja produkts ir Rīgas noliktavā un ja tas jāpiegādā ar veikala piegādi Rīgas robežās).
2. Bezskaidrā naudā:
a) ar maksājumu karti, pirms apmaksas izvēloties kā apmaksas veidu Internetbanka vai nomaksa - Klix;
b) ar internetbanku (Swedbank, Citadele, SEB,
c) ar pārskaitījumu uz rēķinu;
d) PayPal.
3. Ar nomaksu:
a) ar Internetbanka vai nomaksa - Klix platformu, pirms apmaksas izvēloties to kā apmaksas veidu;
b) aizpildīt formu Inbank.lv Aizdevuma forma INBANK ;
c) aizpidīt formu Aizdevums.lv AIZPILDĪT FORMU AIZDEVUMS.LV .
11. Kā es varu sazināties ar apkalpošanas dienestu, ja man ir jautājumi vai sūdzības?
Rakstiet visus jautājumus un sūdzības pa e-pastu - [email protected]
Jautājumos vai sūdzībās par konkrētu pasūtījumu, obligāti jāiekļauj pasūtījuma numurs, kas izskatās šādi: M-1749955-XXX
12. Kādas veida sadarbību piedāvā e-skuteri.lv ?
1. Influenceru piesaiste;
2. Ārpakalpojumu sniedzēju iesaiste (digitālo reklāmu veidošanā, reklāmas drukā, pārdošanā, digitālo rīku iesaistē);
3. Vairumpircēju tirdzniecība;
4. “e-skuteri.lv” produkcijas reklamēšana.
Sīkāk par sadarbību var uzzināt, sazinoties ar mums e-pastā vai telefoniski.
13. Kāpēc izvēlēties e-skūterus?
- Videi draudzīgs transportlīdzeklis
- Ļoti zemas lietošanas izmaksas
Piemērs: Pēc veiktajiem aprēķiniem, ņemot vērā skūtera baterijas kapacitāti un vidējās elektroenerģijas cenas uz doto brīdi , elektriskā skrejriteņa Ninebot G30 MAX izmaksas vienai pilnai uzlādei sastāda aptuveni 0.05 EUR, ņemot vērā tā maksimālo brauciena garumu no pilnas uzlādes - 65 km (skatīt skūtera aprakstu).
- Ērts transportlīdzeklis pilsētai
- Izmantojams un pieejams dažāda vecuma cilvēkiem
- Nodokļu atlaides
- Liels ātrums
14. Kā e-skūterus piereģistrēt CSDD?
Vairāk informācijas par elektroskrejriteņu un velosipēdu reģistrāciju meklēt vietnē: https://www.csdd.lv/velosipedu-registracija/vispariga-informacija