Biežāk uzdotie jautājumi


1. Kā veikt pasūtījumu?

a) Ieliekot  izvēlētās preces no preču kataloga ''iepirkumu grozā'' un nospiežot pogu "Pasūtīt", veikt pasūtījumu mūsu mājas lapā ;

b)Zvanot pa telefona nr. +371 20 003 135 ;  

c)Rakstot īsziņas veidā vai aizpildot "Kontaktu formu" sadaļā Kontakti, norādot ziņojuma ailē :

  • izvēlētā produkta nosaukumu un daudzumu;
  • vēlamo piegādes veidu (tos atradīsi sadaļā Piegāde );
  • adresi, kurā vēlaties saņemt pasūtījumu;
  • Jūsu telefona numuru.

Pēc pasūtījuma saņemšanas ar Jums sazināsies un vienosies par pasūtījuma izpildi.

Ja vēlaties saņemt un apskatīt produktu uz vietas (Kleistu ielā 39A, Rīgā vai Draudzības ielā 15, Bauskā), tad par to paziņot telefoniski.


2. Vai un kad es varu atbraukt apskatīt noliktavā esošās preces?

Jā, preces ir iespējams apskatīt noliktavā. Pirms apmeklējuma OBLIGĀTI ir jāsazinās telefoniski par preces pieejamību noliktavā un apmeklējuma laiku.


3. Kā saņemt aizdevumu preču iegādei?

Mēs esam sadarbības partneri Aizdevums.lv, kas sniedz preču iegādes aizdevumu fiziskām un juridiskām personām par izdevīgiem procentiem un noteikumiem.

Lai saņemtu aizdevumu, nepieciešams aizpildīt formu un ievadīt nepieciešamo informāciju par pasūtāmām precēm, kas būs pieejama zemāk.
Aizdevuma forma  


4. Kāds ir piegādes laiks un cenas?

Vairāk par preču piegādi un cenām skatīt  Piegāde  sadaļā.


5. Vai ir iespējams izsekot sūtījuma statusam?

Jā, kad prece tiks izsūtīta no noliktavas, preču rēķinam tiks pievienots sūtījuma izsekošanas kods (ja piegāde tiek veikta ar pārvadājumu firmām: DPD, Omniva, UPS, GLS vai Venipak), ar kura palīdzību ir iespējams izsekot sūtījuma statusu, kamēr sūtījums ir ceļā.


6. Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Pasūtījumu var atcelt pēc maksājuma veikšanas līdz nākamajai darba dienai, pirms paka nav bijusi nodota piegādes kurjeram un 14 dienu laikā no pakas iegūšanas savā īpašumā (ja prece tika pasūtīta ar piegādi). 

Vairāk par Atteikuma tiesībām lasīt Noteikumi sadaļā.


7. Kāda ir atgriešanas politika, ja produkts man neatbilst vai ir bojāts?

Vairāk par komercgarantiju, atteikuma tiesībām un atgriešanas politiku lasīt Noteikumi sadaļā.


8. Kāda ir garantija uz produktiem?

Garantija attiecas uz visiem elektriskajiem skrejriteņiem, elektriskajiem velosipēdiem un elektriskiem monoriteņiem, kuri ir ievietoti e-skuteri.lv mājaslapā. 

e-skuteri.lv izsniedz 2 gadu garantiju motoram, displejam, lādētājam, kontrolierim u.tml.

Garantija netiek sniegta: bremžu sistēmai, riepām, dubļusargam, skrūvēm u.tml., kā arī detaļām, kas ir sabojātas skūtera nepareizas izmantošanas dēļ.

Vairāk par komercgarantiju lasīt Noteikumi sadaļā.

9. Vai ir pieejams produktu detalizēts apraksts?

Noklikšķinot uz jūsu izvēlēto produktu, tiks norādīts attiecīgā modeļa apraksts, parametri, funkcijas, komplektācija un ieskats angļu valodā.

10. Vai ir iespējams samaksāt ar karti vai pārskaitījumu?

Jā, tādas funkcijas ir pieejamas. Ir iespējams veikt pārskaitījumus ar kVienīgi maksājumu ar karti ir iespējams veikt tikai tiešsaistē, pasūtot preci internetveikalā

11. Kā es varu sazināties ar apkalpošanas dienestu, ja man ir jautājumi vai sūdzības?

Rakstiet visus jautājumus un sūdzības pa e-pastu - [email protected]

Jautājumos vai sūdzībās par konkrētu pasūtījumu, obligāti jāiekļauj pasūtījuma numurs, kas izskatās šādi: M-1749955-XXX

12. Kādas veida sadarbību piedāvā e-skuteri.lv ?

1. Influenceru piesaiste;

2. Ārpakalpojumu sniedzēju iesaiste (digitālo reklāmu veidošanā, reklāmas drukā, pārdošanā, digitālo rīku iesaistē);

3. Vairumpircēju tirdzniecība;

4. “e-skuteri.lv” produkcijas reklamēšana.

Sīkāk par sadarbību var uzzināt, sazinoties ar mums e-pastā vai telefoniski.

13. Kāpēc izvēlēties e-skūterus?

Elektro skūteri pēdējās gadu desmitgadēs ir guvuši lielu popularitāti visā pasaulē. Visplašāk skūterus lieto pilsētas vidē, kur tie kalpo kā ekoloģiska un ērta transporta alternatīva.
  • Videi draudzīgs transportlīdzeklis
E-skūteri parasti darbojas ar uzlādējamiem akumulatoriem, kas nodrošina jaudīgu, klusu kā arī bez emisiju ceļošanu. Tas nozīmē, ka, izmantojot e-skūterus, CO2 emisijas un citas atmosfērā izdalāmās piesārņojuma formas tiek samazinātas. Cilvēki, kas dod priekšroku elektriskajiem braucamrīkiem , var ar lepnumu teikt, ka viņu izvēle atbalsta ilgtspējīgu un videi draudzīgu pārvietošanos no punkta A uz punkta B.
  • Ļoti zemas lietošanas izmaksas
Elektrisko braucamrīku uzlāde neprasa lielas izdevumus. Turklāt elektrisko braucamrīku ir vienkārša konstrukcija, kas nozīmē mazāk iespēju mehāniskiem defektiem. Pārsvarā elektriskajiem braucamrīkiem ir zemākas remonta izmaksas. Lai uzzinātu precīzas skūtera izmaksas, nospiediet šeit.


Piemērs: Pēc veiktajiem aprēķiniem, ņemot vērā skūtera baterijas kapacitāti un vidējās elektroenerģijas cenas uz doto brīdi , elektriskā skrejriteņa Ninebot G30 MAX izmaksas vienai pilnai uzlādei sastāda aptuveni 0.05 EUR, ņemot vērā tā maksimālo brauciena garumu no pilnas uzlādes - 65 km (skatīt skūtera aprakstu). 

  • Ērts un piemērots transportlīdzeklis pilsētai
Elektriskais skūteris sniedz ideālu pārvietošanās iespēju pa pilsētu, ļaujot viegli un ērti pārvietoties sastrēguma laikā pa velo vai gājēju celiņiem.
  • Izmantojams un pieejams dažāda vecuma cilvēkiem
Elektro skūteri ir pieejami dažādos modeļos, kas paredzēti dažāda vecuma un fiziskā stāvokļa cilvēkiem. Neatkarīgi no tā, vai jums ir pieredze ar skūteriem vai ne, droši vien atradīsit kādu, kas piemērots jūsu vajadzībām un prasmēm. Daži elektro skūteri var tikt pielāgoti noteiktām vajadzībām, piemēram, personām ar mobilitātes problēmām vai bērniem.
  • Nodokļu atlaides
Dažās valstīs un pilsētās elektriskajiem skrejriteņiem tiek piešķirtas nodokļu atlaides vai citi finansiāli stimuli. Šīs politikas ļauj saskatīt to, ka elektro skūterus uztver kā nozīmīgu sabiedrības pāreju uz videi draudzīgākiem transportlīdzekļiem.
  • Liels ātrums
Ir iespējams iegādāties ātrus un kvalitatīvus skūterus adrenalīnam un izpriecēm.



Pirkumu grozs