Biežāk Uzdotie Jautājumi

1. Kā veikt pasūtījumu?

1. Ielieciet izvēlētās preces no preču kataloga ''iepirkumu grozā''
2. Nospiediet pogu "Pasūtīt";
3. Aizpildiet pasūtījuma formā norādītos lodziņus;
4. Izvēlieties preču piegādes opciju: saņemšana uz vietas, DPD kurjers, Smartpost kurjers, Omniva kurjers u.c.);
5. Izvēlieties preču apmaksas opciju: skaidrā naudā pie saņemšanas, PayPal, pārskaitījums ar rēķinu vai Klix apmaksas sistēma)
*vajadzības gadījumā norādiet papildus informāciju par pasūtījumu
6. Apstipriniet pasūtījumu un veiciet apmaksu.

Pēc pasūtījuma saņemšanas ar Jums sazināsies mūsu speciālists par pasūtījuma izpildi.

Ja vēlaties saņemt un apskatīt produktu uz vietas (Kleistu ielā 39A, Rīgā vai Draudzības ielā 15, Bauskā), tad par to paziņot telefoniski pa T. +37120003135

2. Vai un kad es varu atbraukt apskatīt noliktavā esošās preces?

Jā, preces ir iespējams apskatīt noliktavā. Pirms apmeklējuma OBLIGĀTI ir jāsazinās telefoniski ( T. +37120003135 ) par preces pieejamību noliktavā un apmeklējuma laiku.

3. Kā iegādāties preces uz nomaksu?

Mēs esam sadarbības partneri Citadele banka, Lateko līzings, Aizdevums.lv, VIZIA un Inbank, kas ļauj iegādāties preces uz nomaksu fiziskām un juridiskām personām par izdevīgiem procentiem un aizdevuma atmaksas noteikumiem.

Preču nomaksu ir viegli noformēt ar mūsu partneri Klix by Citadele, kas nodrošina ne tikai mūsdienīgu internetbankas maksājumu veikšanu caur Smart-ID, kodu kalkulatoru un MobileScan, bet arī preču nomaksas noformēšanu. Lai noformētu aizdevumu caur šo platformu, nav obligāti jābūt Citadele klientam.

Kā alternatīvu opciju piedāvājam noformēt preču nomaksu veikala sadaļā:  NOMAKSA  . 

4. Kāds ir piegādes laiks un cenas?

Vairāk par preču piegādi un cenām skatīt  PIEGĀDE  sadaļā.

5. Vai ir iespējams izsekot sūtījuma statusam?

Jā. Kad prece tiks izsūtīta no noliktavas, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts sūtījuma izsekošanas kods (ja piegāde tiek veikta ar pārvadājumu firmām: DPD, Omniva, UPS, GLS vai Venipak), ar kura palīdzību ir iespējams izsekot sūtījuma statusu, kamēr sūtījums ir ceļā.

6. Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Pasūtījumu var atcelt pēc maksājuma veikšanas līdz nākamajai darba dienai, pirms paka nav bijusi nodota piegādes kurjeram un 14 dienu laikā no pakas iegūšanas savā īpašumā (ja prece tika pasūtīta ar piegādi).

Vairāk par Atteikuma tiesībām lasīt NOTEIKUMI sadaļā.

7. Cik izmaksātu uzlādēt e-skūteri/e-velosipēdu?

Mēs esam izveidojuši tabulu, lai Jūs varētu aprēķināt lādēšanas izmaksas jebkuram modelim. Nepieciešams tikai zināt, cik Jūsu e-skūtera baterijai ir Ah un V. 
Formulu atradīsiet šeit.

8. Kāda ir atgriešanas politika, ja produkts man neatbilst vai ir bojāts?

Vairāk par komercgarantiju, atteikuma tiesībām un atgriešanas politiku lasīt NOTEIKUMI sadaļā.

9. Kāda ir garantija uz produktiem?

Garantija attiecas uz visiem elektriskajiem skrejriteņiem, elektriskajiem velosipēdiem un elektriskiem monoriteņiem, kuri ir ievietoti e-skuteri.lv mājaslapā.
e-skuteri.lv izsniedz 2 gadu garantiju motoram, displejam, lādētājam, kontrolierim, braucamrīka karkasam u.tml.


Garantija netiek sniegta: bremžu sistēmai, riepām, dubļusargam, skrūvēm u.tml., kā arī detaļām, kas var būt sabojātas skūtera nepareizas izmantošanas dēļ.


Vairāk par komercgarantiju lasīt NOTEIKUMI sadaļā.

10. Vai ir pieejams produktu detalizēts apraksts?

Noklikšķinot uz jūsu izvēlēto produktu, tiks norādīts attiecīgā modeļa apraksts, parametri, funkcijas, komplektācija un ieskats angļu valodā.

11. Kādas ir apmaksas opcijas?

Ir iespējams veikt apmaksu:

1. Skaidrā naudā:
a) Ar priekšapmaksu uz vietas;
b) Ar pēcapmaksu uz vietas (ja produkts ir uz vietas);
c) Ar pēcapmaksu (ja produkts ir Rīgas noliktavā un ja tas jāpiegādā ar veikala piegādi Rīgas robežās).

2. Bezskaidrā naudā:
a) ar maksājumu karti, pirms apmaksas izvēloties kā apmaksas veidu Internetbanka vai nomaksa - Klix;
b) ar internetbanku (Swedbank, Citadele, SEB, Luminor, Revolut, LHV, Coop, Šiauliu bankas);
c) ar pārskaitījumu uz rēķinu;
d) PayPal.

3. Ar nomaksu:
a)  ar Internetbanka vai nomaksa - Klix platformu,  pirms apmaksas izvēloties to kā apmaksas veidu;
b) aizpildīt formu Inbank.lv AIZDEVUMA FORMA INBANK ;
c) aizpidīt formu Aizdevums.lv Nomaksas forma aizdevums.lv .

12. Kā es varu sazināties ar apkalpošanas dienestu, ja man ir jautājumi vai sūdzības?

Rakstiet visus jautājumus un sūdzības pa e-pastu - [email protected] vai sadaļā "Kontakti" aizpildiet kontaktu formu. Mūsu speciālists Jums atbildēs dažu stundu laikā.
Jautājumos vai sūdzībās par konkrētu pasūtījumu, obligāti jāiekļauj pasūtījuma numurs, kas izskatās šādi: M-174995XX-XXX

13. Kādas veida sadarbību piedāvā e-skuteri.lv ?

Mēs piedāvājam sadarbību šādās sfērās:

1. Influenceru piesaiste;
2. Ārpakalpojumu sniedzēju iesaiste (digitālo reklāmu veidošanā, reklāmas drukā, pārdošanā, digitālo rīku iesaistē);
3. Vairumpircēju tirdzniecība;
4. “e-skuteri.lv” produkcijas reklamēšana u.c.

Sīkāk par sadarbības iespējām var uzzināt, sazinoties ar mums e-pastā vai telefoniski.

14. Kā e-skūterus piereģistrēt CSDD?

Vairāk informācijas par elektroskrejriteņu un e-velosipēdu reģistrāciju meklēt vietnē: šeit.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.



...